Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
17.7.2018, Jan Vítek, aktualita
Po dlouhých letech se přišlo na to, proč umělá inteligence nepřátel ve hře Aliens: Colonial Marines byla tak špatná. Ukázalo se, že za to mohl prostý překlep, kvůli němuž se neaktivovala příslušná funkce.
del42sa (249) | 17.7.20189:48
tomu se říká přijít s křížkem po funuse..... lol
Odpovědět0  0
shasler (321) | 17.7.20189:28
To mě připomnělo klasické „na čárce záleží“ viz např. „Popravit nelze, propustit.“ vs „Popravit, nelze propustit.“ a nebo toho jak v Japonsku díky překlepu způsobil jeden broker škodu za miliardy... jo, někdy stačí opravdu nepatrně málo ...
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.